Transport si retururi

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti atunci cand cumparati de la Ochelaristii.ro (ochelaristii.ro), insa in cazul in care nu sunteti, articolele pot fi returnate.
Legislatia romaneasca in domeniu prevede: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, sa nu aiba semne de purtare. Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va firefuzat.

Este necesar sa ne anuntati in termen de maximum 3 zile de la primirea coletului in cazul in care doriti sa il returnati apeland numarul de tel : 0730 43 43 42 / 0745 555 925 office @ ochelaristii.ro
(Veti lua legatura cu un Operator din departamentul Retururi, caruia ii veti comunica Articolul pe care doriti sa-l returnati, si ceea ce doriti in schimbul acestuia)
Veti primii automat un email cu adresa la care trebuie sa ajunga coletul cu articolul returnat, si detalii legate de procedeul returnarii).
Returnarea se face doar prin intermediul firmelor de curierat, livrata direct la adresa indicata, din emailul primit. Nu acceptam retururi expediate prin Posta Romana (PrioriPost)!
Taxa Transportului trebuie achitata de Clientul care solicita returnarea.
Daca marimea nu vi se potriveste puteti solicita o alta marime in cazul in care aceasta este disponibila sau un articol diferit, cu achitarea eventualei diferente de plata. 
Societatea noastra detine o echipa intreaga care se ocupa exclusiv de calitatea articolelor, astfel aveti garantia ca articolele comandate de pe Ochelaristii.ro sunt in stare impecabila. In cazul in care exista o exceptie, ne asumam raspunderea si va inlocuim articolul cu unul identic (model, marime si culoare), suportand cheltuiala de Transport (tur, retur). Daca veti solicita in schimb o alta marime, o alta culoare, un alt model sau restituirea contravalorii atunci dumneavoastra va trebui sa suportati taxa de Transport spre adresa noastra de Returnare, iar pentru articolul ales in schimb compania noastra va suporta cheltuielile de transport catre destinatia dumneavoastra.
Nu acceptam colete cu ramburs!
In maxim 15 de zile de la data returnarii, vom inapoia contravaloarea comenzii prin Transfer Bancar. (Pentru acest lucru avem nevoie de codul dumneavoastra IBAN alcatuit din 24 de caractere). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. Restituirea se face doar pe valoarea articolului.

* Articole achizitionate cu Pret Promotional nu pot fi returnate!

Transport si neridicarea coletului - Acest lucru implică obligativitatea ridicării coletului ce conţine produsul comandat.

Sunt de acord ca Datele mele Personale sa fie publicate in Baza Nationala a Clientilor Neseriosi daca nu ridic coletul, iar pentru stergerea datelor mele din Baza Nationala accept sa platesc taxa de transport Tur-Retur ca despagubire pentru comerciant.
Declar ca datele introduse in formularul de comanda sunt corecte si imi apartin, nu sunt datele altor persoane si sunt constient de faptul ca falsul in declaratii constituie infractiune si se pedepseste conform Legii.

ClientiNeseriosi.ro

 

 


Parteneri:
Viziteaza site-ul Ochelaristii.ro pe ShopMania www.price.ro - your shopping expert